image_pdfimage_print

Tunnis kasutatud keskkonnad:

https://www.mathgames.com
http://palmiste.weebly.com/protsent.html

Eesmärk:

  • Huvi äratamine aine vastu
  • Õpitud materjali kinnistamine
  • Uute oskuste omandamine
  • Digivahendite õppeotstarbeline kasutamine

Õpilaste ja tunni tegevuse kirjeldus: 

Mis on osa, mis tervik? Kuidas saab osa suurust kirja panna? Võtsime näite: kella numbrilaud ja sealt veerand, pool, kolmveerand.

Joonistasime ja värvisime, kasutasime nii harilikke kui kümnendmurde. Õppisime murde avaldama protsentarvuna. Harjutasime tahvlile ning vihikusse.

Lahendasime (õpetaja abiga, sest on inglisekeelne keskkond) https://www.mathgames.com/skill/6.141-what-percentage-is-illustrated

https://www.mathgames.com/skill/6.122-describe-pictures-as-ratios

Enesekontrolliks läksime aadressile http://palmiste.weebly.com/protsent.html

Ülesannetes 1 ja 2 tuli õiged paarid kokku panna. Programm lubab esialgu ka eksida, aga vajutades kontrollnuppu, näitab, mis õige, mis vale ning palub parandada vead. Samuti näeb tööks kulunud aega ja õigsuse protsenti.

Tagasiside:

1. ja 2. ülesanne õpilastele meeldis. Eduelamus oli suur.

Klass: 6. (HEV)

Õpetaja: Pärnu Ülejõe Põhikool, õpetaja Karin Känd

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Kiida!