image_pdfimage_print

11

Kasutatud rakendus või keskkond:

TangramHD

Õpilaste ja/või tunni tegevuse/ülesande kirjeldus: 

TangramHD tasuta rakendus laadida telefoni või puutetahvlisse, tutvuda mängu ideega ja koostada vähemalt üks tangram

Tutvustasin õpilastele lisavõimalust enese arendamiseks loogikamängu tangram abil, esimeseks korraks valisin lihtsa ja värvilise ülesehitusega rakendusäppi TangramHD. Õpilased laadisid rakenduse enda puutetahvlisse, tutvusime selle kasutusvõimalustega ja õpilased koostasid vähemalt ühe tangrami.

Soovitused rakenduse kasutamisel ainetunnis:

Esimeses tunnis olid lapsed paaristööks valmis ja abivalmid pinginaabrit aitama. Edaspidi oleks neid ülesandeid parem teha individuaalselt, sest laste kiirused tangrami lahendamisel on väga erinevad ja see laps, kellele öeldakse kõrvalt ette, mida tegema peab, ei naudi protsessi täielikult.

Kuna minu poolt läbiviidud tund oli päeval kuues, siis mitmelgi õpilasel oli nutivahendi aku tühi, mõni laps ei pääsenud netti, mõnel lapsel ei olnud nutivahendis mälumahtu, et saaks soovitud ülesannet lahendada.

Lastele äpp meeldis ja mõnigi lubas seda kodus taas kasutada.

Klass: 5a / 5b

Õpetaja: Margit Sooniste; Rääma Põhikool

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Kiida!